tisdag 13 oktober 2009

Hejsan hoppsan i höstmörkret!
Nu märks det att mörkret är här...mörkt när man åker till jobbet och nästan mörkt när man kommer hem.
Då är det urskönt att kuna tända massor med ljus...här får Du ett smakprov den nya trenden med betong...det är min man Janne som tillverkar ljushållare i olika modeller till värmeljus.
Alla modeller nedan går att besställa via mail till mig...på alla priser tillkommer ev.frakt.
Pris 79kr



De 2 fyrkantiga bak 79kr/st
de andra 39kr/st
Skål som nedan används till blockljus 69kr med ljus och sand 100:-






Ha nu en go vecka så hörs vi=)
Kram Bettan
Dagens tänkvärda

"Tänd hellre ett ljus, än klaga över mörkret."
kinesiskt ordspråk


3 kommentarer:

  1. Åh, Vad snyggt det är med betong...Går att göra mycket fint med det materialet! Vilket otroligt bra inlägg du hade om fibromyalagi...Kännde igen mig på allt! Jag har ju haft det i 13 år nu så det kändes väldigt "träffande"...Hoppas allt är bra med dig! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Tack själv för din hälsning! Jag måste ha missat totalt att du har fibromyalagi....Hur länge har du haft det? Och har du några bra tips eller råd till mig? För man kan ju lätt bli "galen" på all värk som förflyttar sig hela tiden! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera